משרד הבריאות מצא: מכבי מובילה באפשרויות בחירה בין ביה"ח

    עפר גדנקן No Comments on משרד הבריאות מצא: מכבי מובילה באפשרויות בחירה בין ביה"ח

    משרד הבריאות מצא פערים משמעותיים באפשרויות שמעניקות בתי החולים למבוטחים בבחירת בתי החולים. מכבי, כקופה המובילה במדינה בכל התחומים ממשיכה להוביל גם בתחום זה עם הציון הגבוה ביותר של 98. מכבי מאפשרת ל90% ממבוטחיה לקבל מענה בארבעת בתי החולים הקרובים אליהם.

    0:30
    16.05.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע חוק הגיוס: מועצת החכמים מקימה ועדת ראשי ישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכבי היא קופת החולים היחידה שיש לה הסדר מאפשרת עם ששת בתי החולים הגדולים- רמב"ם, בילינסון, איכילוב, שיבא, הדסה עין כרם וסורוקה.

    במשרד הבריאות בדקו בכמה מתוך ארבעת בתי החולים הקרובים ביותר למבוטח, הקופה מאפשרת לו לקבל טיפול. וכאמור, מכבי מובילה במתן אפשרות ל90% ממבוטחיה לקבלת שירות בארבעת בתי החולים הקרובים אליה.

    מנכ"ל מכבי, מר רן סער: "מכבי גאה ומודה על האפשרות להעניק למבוטחיה את השירות המקצועי והאישי המוביל והטוב ביותר בכל הפרמטרים. גם בסקר שנערך ע"י משרד הבריאות, מכבי מובילה במתן מגוון הגדול ביותר של בתי חולים בהם ניתן לעבור טיפולים או ניתוחים ביחס לקופות אחרות עבור מבוטחיה. כמו כן, כחלק ממדיניות הקופה במתן שירות אישי וייחודי, מפעילה מכבי מערך קשרי קהילה הגדול והמקיף ביותר ושומרת על קשר הדוק ורציף עם ראשי הקהילות והרבנים שבכל קהילה ובכל אזור. אנחנו כאן, עם דלת פתוחה ואוזן קשובה על מנת להמשיך להעניק לכל המבוטחים שירות מוביל ומנצח".



    0 תגובות